22/01/2012

KENAPE MESTI AKU ?!!

assalamualaikum :D

wada nak cerita sikit laa...kenape la ekk...setiap kali bercinta ta pena nak kekal ? kenape ekk ?
aku dah try tok jadi yang terbaik..ta cukop ker ..
oke setiap orang punyer care masing2.. aku terima kalo cenggitu balasan aku dapat !
hurmm,...aku dah setia..jujur kat ko..hormat ko.. tapi nape ko mesti nak curang........... :(
cukop la dalam plkn budak bole cerita pasal ko kat aku... hati aku tuhan jerk tahu tyem tuh...
malam 5hb uh aku crying sesorang !! nasib kawan aku mira teman aku..support ! terima kasih mira..
pastu cuti raya cine dak2 plkn blik...aku jumpe kengkawan lame...jumpe dorang cerita yang sama PASAL JANTAN tuh... SUCK la...! kenape la aku bodoh2 bole percaya cakap dy.. tulunglaahh AKU SERIK LA SIAL ! from now..aku ta kan lemah2 nak caya cakap jantan...tengoklaa . sumpah !
aku benci ko sesangat...aku ta sangke ko bole tipu aku macam uh sekali...entah sebab ape ko nak kene tipu pasal mende cam tuh ! stand be yourself la der....macam BEBUDAK la doe ! aku ta kan cari ko ..
aku nyesal dapat kenal ko...n terima kasih la sebab dah berjaya tipu aku n buad aku 10xgande MENYAMPAH KAT ko rmh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
wasalam :D