29/03/2012

assalamualikum CINTA !!

      **** hehe...dah lame ta bukak blog !! satu hal telupe password .. yelakan dok dalam hutan 3 bulan ta sentuh internet mane nak ingat *pelatih plkn ne :) .. p after aku godeh2 .. dah bole bukak *syukur sangat bab dapat luahkan cerita hati kat sini :D hurmm.. ta sabar+rindu neyh dgn bolg.. sekali bukak WwOoaahh..pretty nyer !! HAHA wawa delina yg tolong edit kan .. baik kan dy .. terima kasih wawa <3 .. ngEe^^

.......p skunk aku nak cerita pasal SOMEONE .. *jengjeng . hehe .. seriusly aku dah mule suke kat dy ..
OMG !! ahaha.. p bio la aku sorang jerk yg tahu .. jyearhh (!) ta nak perasan sorang2 .. humm,,
dy budak kem aku .. handsome ermm notbad la .. sedap mate pandang :D aku mule kenal dy sejak kite orang 1 kelas.. kelas terakhir kite orang kat kem tuh .. KELAS KENEGARAAN ... kelas neyh bnyak beri aku memori yg susah aku nak buang .. HAHA .. APTB la aku neyh .. ! p kesah ker .. *ini cerita aku so aku punyer suke lerhh :p  .. sambong blik cerita >> kite org telah ditetapkan oleh nyer untuk berkerjasama dalam 1 kumpulan.. wOoww HEBAT nyer !! rasa ingin berkawan makin kuat dalam diri .. hehe .. kelas yg akhir ne macam2 aktiviti dy buad ..
        yg ta bole blah setiap aktiviti akulah jadi pewatak nyer dengn pasangan tetap aku dengn daniel aka EL .. dy ne mem sekolah lame .. so aku ta segan nak bergadingan dgn dia .. hUhu ^^  .. model untok .. pakaian,,masakan,,kawen2 kite org larhh yg kene .. LIKE ALWAYSss .. O.o .. p aku ta kesa pun .. happy ade la :D bab tuh jerk kelas yg tinggal lepas neyh dah tade arhh :(  ..so aku harus menonjolkan diri .. hewhew~~ ... (paling suke kene belakon jadi pengantin maen kawen2) HAHA.... i miss thiss moment babe .. ngEe^^ ..
        lagi satu,,kite ne pantang ade mase leka jerk kiteorang mesti bebual .. hehe :D *dandan jer bebual .. kelas neyh seminggu jerk .. abis seminggu tuh lagi bape hari jerk nak TAMAT LATIHAN .. sadissnye rase nak berpisah dgn kenkawan :'( tpi nak ta nak.. kene blik jugak .. hurm.. nak kene berpisah dgn dia !! arhh lagi sedeyh .. p tape kiteorang 1 kluang .. so anytyem bole meet .. itupon klo dy sudi :D HAHA .. malam akir dy mntak no aku >.< wahh !! dupdapdupdap rase nyah .. ahah... p aku wat lek jerkk... ta nak dy tahu ape aku rase .. CUKOP AKU SORANG jerk yg tahu mende neyh... *aku ta nak cinta aku ne bertepok sebelah tangan .. haha berbahas aku * so biolah aku jerk yg pendam.. p klo bertepok & berbalas.. wOoww bertuah nyer rase hati neyh !! HikhOk^^
       17hb MAC .. masing2 dah blik rumah masing2 .. sehari dua dok at umah kite org dah mule TEXTING samapi sekarang .. happy text dgn dy .. aku un ta tahu kenape la kan .. p aku macam BIG SMILE bile mesej dri dy masok at enfon aku .. hehe .. KENAPE ekk aku nyeh !! ya allah haii... tahan kan nafsu ku dari sume ne agar tidak menduakan cintaku trhadapMU =.= *touching ta ayat aku..HOHO sekarang aku hanya text dengan dy seorang jerkk .. *sekrang pon neyh sambil update blog sambil mecej dgn dy .. hihi *.* blink2 !!!! aku harap persahabatan aku dgn si dia selama la hendaknye .. AMIN (Y)

kite orng ne klo nak diikutkan bnyak persamaan .. cewah .. perasan sendiri .. p mang betul pon :D
biolah aku share cerita nee dgn blog aku sahaja .. wat mase skunk tade sape pon kawan aku yg tahu aku kawan dgn dy... if dy ade pilihan dy sendiri aku ta kesah dah.. aku dah lali dengn setiap perpisahan --'
p yg penting aku bersyukur dapat berkawan dgn dy .. >.< .. !!!!!!!!!!
huhh... so cukop pai sini cerita aku yaerhh ..

mood=>  :D rindu dengan KEM PINGGIRANG PELANGI sesangat <3 !!

waalaikumsalam rindu^^