03/04/2012

BUNGA ROS UNGU !!

mmm ,, malam 04.04.2012 !!
aku un ta tahu ade dah jadi malam tuh ,,
n dia sendiri pun ta tahu kenape dy macm tuh ,,
nape dy tetibe macm tuh ??
nape ekk ??
mule2 dy im juz ckap
*COMEL DP LIKE SANGAT
start dari tuh dia dah mule laen ,, macam2 keluar but bukan yg mencarot yerh :)
DIA LAIN SANGAT ,, aku nak story lebeyh pon ta bole ,,
haha biarlah secret diantara kite ,,yang aku bole share ddy bagi aku ROSE ,,
 CANTIK sangat !!
>>>>> OKE NILAH BUNGE NYER
*khas tok aku katenyer ^^ malu sangat mase tuh 

(btw terima kasih bab bagi bunge tuh ,,
ta kesah la sekadar picture ,,
aku hargai tuh >.<)


terharu jugak aku mase tuh ,, dengan kata2 dia ,, macam nak ajak couple ,,
owHH nO ! bole ke aku terima ??

^^ dia cakap bia ape pon yg terjadi biarlah la tuhan yg tentukan :D kite hanye merancang,,n setiap ape yg kite niat ikhlas nak kan sesuatu kerana tuhan,,insyaallah tuhan akn tolong dan redha setiap langkah yang kite buad ,,

hehe THANK FOR semuanya <3

.aku akan ingat ayat ne sampai bile-2 , JANJI.


BUNGA MAWAR YANG MEMILIKI KEHARUMAN YANG TINGGI