20/06/2012

saya budak POLI :D

ehermm-3 . assalamualaikum ! perhh kekok siot .. haha dah lame ta update blog .. SUMPAH ! lame gile weeyhh .. erm .. aku nak cite pasal aku dapat sambong belaja kat POLITEKNIK merlimau MELAKA . tempat abg saya dulu . mang tade tempat laen gaknyer . oke aku daftar 8hb julai ne . huhhh . risau aku ! haha .. pape pon aku kene pergi jugak sambong belaja tuh . dapat koe KEJUTERAAN AWAM . wahh .. agak berat bunyinya .. p tape lah pelan-2 belaja insyaallah boleh . oke :D be strong wada !! yelah kan kawan-2 aku sume dah p sambong blaja .. ta kan aku nak dok umah jerkk .. result tade la terok mane .. p alhamdulillah la bole cari makan .. hewhew ^^
kat poli tuh .. au dah dapat kawan dah . geng time at plkn .. UNTUNG sangat la weeyy ! haha ..
appy ta terhingga nyahh ooi . mane tak nyer klo ta kawan aku yang same poli kebanyakkan nye sume jantan .. nak g mane macm tu ? haha .. ape lahh ..
hurmm .. oke tuh jerkk laa :)
pape pon harap sume dapat berjalan lancar la hndaknyer .
mintak dipermudahkan segala urusan nanti .
GO wada . with ur new life >.<

hurmm . wasalam .